2 Ekim 2013 Çarşamba

Kör




Meğer bizim aşkımız sürgülü bir kapının arasına sıkışmış
       Çocuklar saklambaç oynarken.
Ve bir baba evini hızla terkederken oracıkta ölmüş.

"Bir kuşum vardı "Boncuk"
Kapılar aşardı
Birgün aşamadı."

Sonra biz bu aşkı ne yapamadık sevgili
Hangi ciklet kağıdında fal diye umutlandırdık
Sıcak döşek görmedi kıçımız
Üşütüp üşütüp sigara yaktık şifa niyetine.

"Birgün sen çok hastalanmıştın
İyi olmuştun sonra
Meğer bana bulaştırmışsın.
Kırgınlık kaldı üzerimde."

Biz o gün çok ağladık sevgili
Mavi, sulu erik gibiydi gözlerin
Buğusunu elimle sildiğim.

"Halamların bahçesinde erikler vardı
Olmamıştı
Çok yemişim
Dokunmuştu.
Hala da dokunur."

Biz bu aşkı bir türlü gömemedik ya.
Duasını da edemedik.
Çok mu günahkarız dersin.
Sen beni, ben seni hoşgöremez miyiz?
Denizde öldü, kumlara düştü.
Büyük balıklar sevgilim
Yemiş midir parlak pullarımızı?
Gömmeliydik, hata ettik.

"Komşumuzun balığını öldürmüştüm istemeden
İlk katlim oydu.
Hala sızlar kalbim."

Gel sevgilim,
Yanağımdan öp
Karnımı doyur
Üzerimi ört.
Hakkını verelim de ardımızdan şiirler salınsın uzun etekli.

"Sonra ben büyüdüm tabi
Bir adam tanıdım
Körsün, göremezsin dediler.
Uykuda severim dedim
Normal insanlar hep uyur.
Gitti
Gidişini görmedim."
                               Firuze






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder