1 Ekim 2013 Salı

Asi


Sokağınızdan geçiyordum...

Değişik birşeyler yazasım var
Kimse görmeden.

Işıklar sönmemişti daha
Hüznümde memuriyete alışmış.

Kimse görmeden
Saçma sapan şeyler yazasım var.
Dokunmayın içkimde sıfır alkolsüzlük var.

Gölgen geçti perdeden
İçimde kesintisiz bir enerji kaynağı
Yerime mıhlatan.
Zeki söyledi, dinledik mahallece.

Aşk için ölesim gelmiş
Nasıl desem de anlamasalar
Geceye benzesem.

Aralık camından tütün kokusu geldi
Doğmadığım bir yıla gittim
Koştum
Terlemişim.
Nefesini terime sildim
Çok şükür.

Anlamsız kelimeler uydurdum
Yazasım var
Kimse söylemeden.

Salatayı sağlıklı beslenmek için yemiyoruz biz.

Meyhaneye de almazlar kız başına.

Susuyorum.
Sen görmeden.

Diyemiyoruz oğlum biz kibrimizden.
Yazasım gelmiş.
Yazmıyorum.

Firuze


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder