10 Şubat 2014 Pazartesi

SEVGİLİ OİDES

Rüyalarımı takip et Oides
Ekmek kırıntıları çıkardım avuçlarımdan
Tek şekerli bırakıp çayını erimesini izledim.
Ha geldin ha geleceksin diye yüreğimi tavşanlara emanet ettim
Seni çok özledim Oides
Yeis biriktirip bir toplumun kucağından
Kuzularının seslerine serpmişler.
Kuzularına iyi bak Oides.
Ah! Bu kelime
Bir vahşiyi ağlatır.
Hangi yosmadır şimdi sana kucak açan
Ve dizleri ne kadar güzeldir ki
Çıplak yanağının altına elini dahi koymazsın.
Postacı geldi bugün Oides
Bana göndermediğin şeyleri sıraladı adımlarıyla
Bizim sokağımız tamtamına 1966 postacı adımıymış.
Mübadil ettiğimiz birkaç şey sakladım parmaklarımın arasına
Boşlukta hiçbirini farketmiyor kimse
Komik bulup gülümsüyorum kandırdıkça herkesi.
Ama sen olsan kesin görürdün.
Ben seni kandırmayı neden hiç beceremedim Oides?
Sen neden herşeyi anlıyorsun,
Ve neden herşey için bir şey yapamıyorsun?
Bazen çok sakar oluyorsun kabul et.
Oyuncaklarımdan en sevdiklerimi pamuklarla temizlerken kırmıştın.
Anneme şikayet etmek için koşarken ortadan kaybolduğunu hatırlıyorum.
Salonumda küçük bir pencere var Oides
Bir tane de giriş kapısının yanında
Perde diktirmedim onlara
Mutfakta çorbanın kaynamasını beklerken
Fırsattan istifade kapıdan eğilip sola doğru ikisine de bakabiliyorum.
Kırmızı tombul bir buzdolabım bile var biliyor musun?
Üzerine koyacağım süsler için biraz düşünmek istiyorum yalnız.
Seni sevmek geliyor içimden Oides
Severken söylemek
Seni sevmeyi bugüne ertelemek.
Terasa birkaç minder attım geçen
Kedili battaniye bir de.
Beğenmek ne kadar da zormuş konu sen olunca.
Çayını soğutma Oides.
Hoş, soğusa da ziyanı yok
Bir demliğimiz daha var.
Seversen bergamotlu yapabilirim
Yorgunluğunu alır.
Saat beşe geliyor
Bilirsin severim bu vakitleri güneş utanırken halinden.
Yolun sonunda küçük bir göl var
Oraya doğru gideceğim şimdi.
Paspasın altında mektuplarını bulduğunda uyanabilirsin.
Başka rüyalara daha ihtiyacımız var.

Güzel Oides
Bir dahakine daha uzun kal.

Firuze




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder