14 Kasım 2013 Perşembe

SANA DAİR FELSEFİK OLAMAM.BU KADARIZ.

Henüz anlatmadığım o hikayedeki kız evladı gibi
    tramvay yollarında sağır yürüyesim var
Ve haberin olmayan daktilomda sana sunabileceğim birkaç söz
   henüz keşfedemeyeceğin bir hüzün kuşağında
Anlattıklarıma kanma
Çoğu palavra
Tevatürde...
Bilinmez bir gelecekte
Bilinen ama unutulmuş bir geçmiş yaşanır
Sen de ben Mecnun'um
Sen Leyla.
Yakışmayız divanda bir kolçağa
O türkü daha söylenmedi
O şiir daha yazılmadı
Utanıp gurur duyacağım birkaç satırsın
Rüyalara ilişen bu şehre
Bilirsin ben eğretiyim o kitaplara
Bedenimde birkaç delikle varoluş sergiliyorum yalnız
Evet, küçümsüyorum kendimi
Hiçbir filmde bu başrol benim diyemedim
Ve anlamayacaklara okudum seni
Kafiyesiz
Yoksulum ben oğlum
Otuzuna yaklaşmış bir ayyaş
Mutlu sonla biten her filmden sonra
   Şimdi de mutlular mıdır acaba diyen.
Olmayacak yerlere gözü takılan
Gönlü askıda kalan.
Bize birşey olmaz
Çünkü bizden birşey olmaz
Bana ait bir törende evlenmişiz
Bir akşam Sadri abiyi anmışız
Bir akşam anonim bir türküyü
Bu kadarız
Fazlası değil.

Firuze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder