28 Kasım 2013 Perşembe

ÜÇ



Rüzgar sisi kaldırdı,
Şu çatılar kırmızıymış.

Şimdi kalkıp gelecekler,
Yakalayacaklar seni,
Güzelsin diyecekler,
Güzeli seninle tanımlayacaklar.
Güzel bir evde yaşıyordu, diyecekler bana
Sineni bileceğim.
"Güzel yemekler vardı sofrada."
Boynunda demlenmiş çay çekecek canım.

Bulutlar mı uzaklaşıyor?
Bu coğrafyanın hangi konusuydu?
Bu çatılar kırmızı ama çirkin
Kuşları yok.

Tarifi yok.
Dört köşe bir masa
İki sandalye
Bir pencere soğukluğu
Benim sağımda
Senin solunda.
Tarifi yok
Senin benim sağıma soba kurmanın
Benim senin soluna nefes vermemin.

Akşam gibi
Ama öğlen.
Kuşlarım nerede?
Kuşlar gitmiş.
Kuşlarım nerede?
Kuşlar gitmiş.

Üç kelimesin
Çay, can, türkü.
Çayından öptüm,
Canından öptüm,
Türkünden öptüm seni.

Firuze
28.11.2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder