20 Ocak 2014 Pazartesi

Aksakallı Dedeye Çağrı ! s.o.s.


      Benim şu hayatımın garip bir işleyişi var. Tam vazgeçmişken önüme çıkan bir sürü şey birikip bir dağ oldu. Hep iki seçeneğim var. Ve ben bu yaşıma kadar testlerde iki şık arasında kaldığımda kesinlikle yanlış olanı işaretledim. Şimdi konular bir testle boy ölçüşemeyecek kadar büyük. Bildiğin aksakallı bir dede bekliyorum rüyalarıma. Çünkü hiçbir insan evladının dediğine de güvenemiyorum. Kendi kararlarım konusunda bknz: iki şık arasında kalınan sorular. Herşeyin bir tane doğru cevabı mı var yani. Yok. Ama her doğrunun bambaşka bir yolu var ben de. Zaten geleceği bilemiyoruz, eyvallah. Bazen çıldırasıya bilmek istiyorum lakin. Yani o aksakallı dedenin bir iki gün içinde bana uğraması lazım. Hayatım bu hafta biraz daha düzene girmişti lan! Yine mi feleğin zilli çemberi ! Oooff!

Kişisel kişisel not: Benim aksakallı dedem böyle bir şey olur herhalde.
Kişisel kişisel kişisel not: Resmin kaynağını da unutmayalım http://bilalyigitinal.deviantart.com/art/Ak-Sakalli-Dede-Stop-Motion-Puppet-389341748

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder